دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۳ هیئت روضه العباس
 
طاها نوحه
دانلود نوحه برای مراسمات عزاداری

 

Hossein Sibsorkhi دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم 93 هیئت روضه العباس

دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۳ هیئت روضه العباس (ع) با بالا ترین کیفیت

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

شب چهارم اضافه شد

 

مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۳

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب چهارم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
هر کسی قطره بود ذکر تو دریاش کند (مناجات)
کیست این ام ابیهای حسین (روضه)
نبینم بی قراری داداش (زمینه)
مجنونم لیلایی حرم تو رویایی (شور)
به صف شدن همه سینه زنا (شور)
تن من را به هوای تو شدن ریخته اند (واحد)
به دلم غم دارم اشک دمادم دارم (واحد)
کربلای معلی ای مقام تو والا (شور)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب سوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
من دیگه بال پریدن ندارم من دیگه (روضه) 
حال من روبه را نمیشه این چشام (زمینه زیبا) 
حسین حسین حسین (ذکر یا اباعبدالله)
مجنوم لیلایی حرم تو رویایی (شور جدید)
من اومدم بشم فدای تو حسین (شور زیبا) 
نوحوا علی الحسین نوحوا علی الشهید (شور) 
کربلای معلی ای مقام تو والا (شور زیبا) 
سقای حسین سید سالار نیامد (تک)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب دوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
پناه حرم (شور)
با احتیاط لاله ما را پیاده کن (واحد)
گریه دار است عجب نام اباعبدالله (واحد)
مجنونم لیلایی (شور)
نوحو علی االغریب (شور و  و نغمه)
به سرم آمده هوای نجف (شور و شعرخوانی)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب اول محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه
روضه
براتو نگرونم آقا (زمینه)
پایین پات سربگذارم (تک و شور)
می گیرم دوباره رخصت از (شور)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طاها نوحه و آدرس tahanohe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 113242
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1